tisdag 16 juni 2009

Tisdag

Igår hade vi skola på förmiddagen, efter det gick jag hem för att äta lunch och producera en del av min Power Point. Typiskt mig att det skall ta sån tid med layouten. Bryr någon annan sig? Tvek! Kvälla tillbringades som vanligt framför tvn med Master Chef och Desperate Housewives.

Runt kl 00.45 i natt väckte Betsy mig och Josefin och berättade att hon precis hört en kvinnoröst skrika hur högt som helst flera gånger samtidigt som hon hörde män skratta. Vi upp och ut och försökte höra på balkongen men hörde inget mer. Har försökt att kolla på olika nättidningar idag om något hänt men hittade inga uppgifter... Jag hoppas att hon klarade sig ur situationen helskinnad. Usch vad hemskt!

Idag har vi haft skola hele dan. Fick jobba med vår Power Point på förmiddagen, perfa! Jag passade på att samla ihop en hel del info som jag skrev ut. Efter lunch var det dags för International Fares & Ticketing. Vi gjorde några Return Journeys och Promotional Fares. Nästan så att jag skall ta kort på alla papper så ni får se vilket jobb det är.. :-)

Jag är sjukt trött. Funderar på att sova redan nu, fast får nog vänta till 21 i alla fall...

2 kommentarer:

Carolina sa...

Äntligen ngt o läsa! Läskigt för Betsy o vakna av rösterna!!

Din PP presentation kommer bli bäst hjärtat! Puss

Carolina sa...

PS. Fiskmåsarna skriker!! Fram med slangbellan!!!!