söndag 14 juni 2009

"Tjörnbron, är det den som går till Norge?"

Detta måste vara det roligaste som har sagts på länge... Nej Josefin, den går till Tjörn! haha! Sekunden efter hon sagt det kom hon på vad hon precis sagt och jag brast ut i asgarv.... Självklart vet hon vart den går men hon fick bara en liten flipp.. haha!

I fredags efter skolan gick jag, Josefin och Betsy till puben som ligger precis brevid huset för att käka pizza. Den var god men ljudvolymen på tok för hög för att orka vistas där inne så vi gick när vi var färdiga. En lugn tv kväll slutade det med.

Igår morse gick jag och Josefin för att tvätta, vår tvättmaskin i lägenheten är sönder :-( Det gick la bra. Resten av dagen gjorde vi inte särskilt mycket. Vid 16 började vi att göra oss i ordning för kvällens fest hemma hos David och Per. Det var hemma hos dem Josefin la den bästa kommentaren... hehe! Några timmar senare tog vi taxi till Fridays. Lagom folk och go stämning! Jag är ju aningen såld på Zac Efron. Tror ni inte att vi såg en look-a-like? WOOP WOOP! Var ju tvungen att discodansa lite med honom! :-) På vägen hem träffade jag och Josefin världens PUCKO. Han frågade vart vi bodde och vi svarade. Han bara: tjejer, det märks att ni inte är här ifrån, den gatan ligger inte där. Men tar han oss för idioter eller? Jag ville ge han en ordentlig hurring. haha! Men självklart gjorde jag inte det! Runt 6 somnade vi, skönt!

Idag har vi mest sovit. Inte så konstigt kanske! :-) Runt 17 ringde Mamma/Mormor/Morfar och pratade en stund. Ni är så goa, får mig alltid att skratta!

Nu skall jag nog sammanställa lite information till min Power Point om Cypern.

Jag tycker att ni skall ta en titt på det här klippet:

2 kommentarer:

Patricia sa...

Ni kanske ska läsa lite geografi i hemlandet *ler*

Carolina sa...

HAAAAAAAAAAALLÅ!! Nu får du lägga ett nytt inlägg Isaksson! Puss