fredag 12 juni 2009

Ingen vanlig dag!

I tisdags hade vi heldag i skolan, ledig i onsdags, heldag igår och idag har vi eftermiddag! Den senaste veckan har jag vart och är fortfarande riktigt förkyld. Snuvig, ont i halsen och i hela kroppen. Om jag hade kunnat hade jag inte gått till skolan... Men jag skulle missa så mycket viktigt. Så det är bara att gilla läget.

Vet inte vad som händer i helgen. Lite plugg i alla fall!


IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR CAROLINAS FÖDELSEDAG HURRA HURRA!

GRATTIS ÄLSKLING!


Om jag hade vart hemma hade jag bjudit på en så här god (som på bilden)! Och så skulle vi discodansat hela natten! SAKNAR DIG!

3 kommentarer:

Patricia sa...

här öser regnet ner o har gjort sen igår kväll, enligt dom som kan väder så ska det komma massor.... tur man har regnkläder *ler*

Skickar med lite krya på dig kramar... kramisar

Carolina sa...

Ingen vanlig dag HURRA HURRA HURRA :) Gud vad gott det där såg ut! jag vill ha den till lunch idag ;) Och vi hade discodansat halva morgonen också hjärtat!!!! Miss you baby. Massa pussar och kramar

Nina sa...

Krya på dig hjärtat!!!!!! ett skepp kommer lastat med friskhetspussar!