lördag 6 juni 2009

Lördag morgon

Tjipp o heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Hur mår ni? Jag mår bra! Eller jag är inte bakis i alla fall. Haha! Har faktiskt ont i halsen men det går nog över snart... :-)

Tog bara något glas vin och en öl igår när vi var ute en sväng. Ganska tidigt blev jag och Josefin hungriga. Så vi tog en promenad till donken (Bic Mac) och sen till 711 för att köpa chips och choklad. Gör gött! Promenaden fortsatte längs Queen St till vår lägenhet och sängen. Skönt!

IDAG ÄR DET SVERIGES NATIONAL DAG! Glöm aldrig det! Woohoo! Vi skall fira det tillsammans med Amanda och Linda... Tror jag i alla fall.

Nu på dagen hoppas jag på en promenad till stan för fika och span efter skor!

3 kommentarer:

kathrine sa...

de e nån festival i botanic garden också =) Gratis! håller på idag o imorron! om ni inte har nått o göra :))

Patricia sa...

Hoppas du hittar några skor...

Ha en bra dag

Nina sa...

Jag mår kanon idag! :) SOMMARLOV!! hehe...
Va kul att du mår bra! Jag ska nog göra som dig, en sväng på stan & jaga stuff!
LOVE U!
Puss