måndag 8 juni 2009

Fel av mig

Jag skrev ju innan att vi skulle till South Bank. Men så blev det inte... Jag tänkte ju helt fel! Det var igår det var. Jag tänkte väll att det var söndag två dagar i rad. Men det är ju tyvärr inte möjligt. Eller jag vet faktiskt inte hur jag tänkte!

Maten blev jätte lyckad. Mumma (Bang On som George i Master Chef skulle säga)! Gjorde så mycket så att jag har en matlåda till skolan imorgon, perfa!

Vår tv bild är ju inte direkt tipp topp. Hoppas att det blir bättre i veckan. Måste ju kunna se mästerverken de gör i Master Chef :-)

Patricia: Vi har faktiskt helt ok utsikt över en del av stan. Och imellan ett par andra hus ser vi Brisbane River och Story Bridge. Precis vid min säng har jag ett stort fönster - så jag kan ligga där o kika ut!

Tillbaka till soffan, DH-TIME!

2 kommentarer:

dyanna sa...

I like your blog.I'm waiting for your new posts.

Anna sa...

Thanks! :-) How did you find it?