onsdag 1 juli 2009

Queensland is my land!

Idag, innan skolan så satte jag och Josefin oss på balkongen i någon timma och solade! Hur gött är inte det? Man bara måste älskat! :-)

Skolan idag var helt ok. Galet mycket att lära sig. Hur skall detta gå?

Vår tvättmaskin gick sönder i början av juni, på lördag är det 4 veckor sen. Jag har ringt otaliga gånger till vår Real Estate Agent Lauren. Men det händer liksom inte något. Jag blir tokig! tex idag ringde jag vid lunch och hon har inte ringt tillbaka ännu (klockan är 18 här). Får väll ringa imorrn igen och dagen efter det OCH SÅ VIDARE!

Nu börjar det att dra ihop sig inför vår Road Trip! Ååå jag längtar!

Svar på kommentarer
Henrik: Thomas är en vän :-)
Susan: Transformers - jag tror nog att han skulle gilla den! Kan han läsa texten när han ser på film eller kommer den gå med svenskt tal? Härligt med vädret! Som du kan se ovan så har vi haft kanon väder här idag. Skön höst/vinter! :-)

Inga kommentarer: