torsdag 18 juni 2009

Karamellkungen

Igår träffade vi Per för en "Hej då Lunch". Idag var det dags för han och David att åka hem till Sverige. Efter det var det dags för skola igen. Vi hade ett prov som vi inte visste om innan. Det kändes bra när vi gjorde det men man blir ju alltid lite orolig... När jag kom till skolan idag så visade det sig att jag fick 100% rätt! YES!

När jag kom hem ifrån skolan idag hade jag ett paket att hämta ut. Och gissa vad!? Någon har läst mina böner här i bloggen. En fet påse med lösgodis från Karamellkungen! TACK NINA! Sjukt goda godisar! PERFEKT!

Har haft hemsk huvudvärk idag. Hjälpte inte att ta tablett mot det heller. Hoppas att det är över tills imorgon...

Nu skall jag se om jag kan få ihop lite Snapsvisor till festen på lördag. :-)

2 kommentarer:

Patricia sa...

GRATTIS TILL det super duper braiga resultatet!!!!!

Nina sa...

Hallå... Hur klarade sig chokladen haha! Kom på att de kanske inte va nån höjdare samma stund ja posta de.. :p
Korfu va kanon, saknar dig!
PUUUUSS