torsdag 28 maj 2009

Yummy

Efter en soft morgon tog jag och Josefin med oss en filt och gick till Botanic Garden för att lägga oss på gräset och läsa. Det var hur härligt som helst. Kanon väder och alldeles lagom med folk i rörelse! Efter en stund kom Betsy och joina oss! Runt 13.30 kände vi oss hungriga och gick till Beach House i stan för att käka Ceasar Sallad. Vi fick första parkett! Woop Woop! Det var typ som om vi hade käkat glosoppa och inte sallad. M m mmm! De håller på att bygga ett hus brevid och man kan säga att byggkillen vi fick span på var HET! När vi gick där ifrån var vi mätta och belåtna, både i magen och ögonen. :-) Yummy!

När vi kom hem sov vi någon timma och efter det läste jag ut min bok jag fick av syrran. Den heter "Sista sommaren (med dig)", Super! Så nu måste jag köpa en ny bok...

Nu på kvälla har vi så klart kollat på Master Chef. Känner mig lite rastlös.

1 kommentar:

kathrine sa...

vilken härlig dag!! :))
vetu att de har börjat en ny lärare i design o hon har tydligen vart med i detdär programmet, hon skulle börjat i typ januari men hon blev antagen till programmet så hon har inte börjat förrän nu :) lite kul:P
hade gött så ses vi snart!!!