söndag 17 maj 2009

Så dåligt!

Ni är kassa på att kommentera mina inlägg. Varför skall jag skriva då? Det är några få som skriver och det är jag jätte glad för! Tack! Men ni andra då????????????????


Sen får folk därhemma inte glömma att jag bor här i Australien nu. Jag är inte borta i Grekland en vecka. Så det skadar inte att höra av sig. Ringa, smsa, maila eller skriva brev...

Verkligen lustigt hur det blir när man åker iväg så här. Jag kan inte höra av mig till alla. Ni måste höra av er också.

4 kommentarer:

Berndt sa...

Du får inte bli så ARG....... De sanna vännerna hör av sig det lovar jag men det kan ta lång tid för det är ju långt bort. Skämt och sidor de brukar bli så det har jag upplevt när jag flyttade ner. Somliga undrade varför jag inte hörde av mig för själv hade de inte tid.Vi får hoppas det blir bättre efter rytet du gjorde. Många kramar till dig.

Patricia sa...

God natt är det ju hos dig.... jag har haft en kanontrevlig helg o nu kommer mina kommentarer till dig igen *ler* fat ibland är dom ganska menlösa *asg*

Min dator kraschade o ja hade turen att man han spara min hårdiskar med allt på men vad ska man med dom till när man inte har resten *asg* så nu får jag sitta här på en lånad liten bärbar... håller tummarna för mig att det löser sig... det är inga billiga saker men bra så länge dom funkar

Kram o natt

Carolina sa...

Strunta i dom andra hjärtat:) Sen saknar jag dig vare sig du är i grekland eller aussie baby. Puss

ronny sa...

va fan vi mejlar ringer pratar på msn snart kommer vi ner oxå puss