måndag 11 maj 2009

Hallå!

Idag har jag haft ett nytt ämne, Travel and Tourism Sales, det var faktiskt riktigt intressant! :-) Efter skolan gick jag en sväng på stan och sen hem för att äta lunch och skriva några kort. Efter det gick jag till gymmet och körde 60 min intervall träning på cykeln. Man kan säga att jag var helt slut efter det!

Har precis pratat med mamma via MSN, du är för söt ;-)

Nu skall jag se om jag kan hitta någonstans att åka när vi har lov i juli. Eller i alla fall få en idé eller två.

3 kommentarer:

Patricia sa...

Kul med nytt ämne, man hinner inte ledsna på dom om dom är tråkiga för kurserna verkar vara ganska korta men intensiva?!

Nu ikväll så är det skönt ute, slutat att blåsa storm och +11 grader när klockan är nästan 21.

Du sover nog gott på kudden nu....

Hoppas ni hittar något kuligt ställe att åka på...

KRAMISAR

Carolina sa...

Du det lät hårt med 60 minuter! Grymt bra igelkotten!! Läggdags här, är ganska trött nu men inte sås ugen på att sova liksom. Älskar digg. Puss

Christian sa...

Hihi har din mamma me blivit dator hacker? *ler*