onsdag 6 maj 2009

Tjipp!

De senaste dagarna har jag gjort lite allt möjligt, tatt ett par promenader, simmat, bastat, vart i skolan, lagat mat och kollat på tv. Något som vi är riktigt fast i här är Australian Master Chef, grymt bra program. Igår såg vi även en dokumentär om Christian the Lion. Kul att se historien bakom det kända YouTube klippet!

Efter skolan idag tittade jag förbi UniResort för att skriva på papprena gällande bonden. Det gick väll bra och jag får tillbaka pengarna om några veckor!

Nu skall jag nog läsa vila lite. Och sen blir det till att simma eller gymma...

Min nya adress är:
Anna Isaksson
60/540 Queen Street
BRISBANE QLD 4000
Det är fritt fram att skicka paket och brev :-)

Kul att se att Berndt och Yvonne har hittat hit... Jag får spara julklappen några månader till ;-)

1 kommentar:

Patricia sa...

Tjenare där borta!

Så regnar det igen, vädret är roligt, detta är trejde förmiddagen det regnar o dom andra två så har solen kommit fram på dagen *ler*

Önskar dig en bra dag och att ni har fint väder, om jag får önska så önskar jag fler kort i bloggen? *ler* Nu ska jag fixa några kort så jag kan uppdatera min sida med.

Stora kramar