måndag 25 maj 2009

Alla barnen

Alla barnen spelar häftiga trummor utom Josefin hon spelar Mandolin.

Alla barnen spelar trumpet utom Batsy hon spelar Yatzy.

Jag och Josefin kom på lite Alla Barnen historier igår när vi skulle sova. Det var sjukt kul då. Vet inte om jag tycker att historierna är lika bra idag. Haha!

Igår låg jag i sängen i stort sett hela dagen, förutom en promenad till McDonalds. Orsaken: B A K I S... Vi hade jätte kul i lördags kväll. Började på Mustang, vidare till RJ och Bank, avslutade på Planet. På Planet spelades det grym House musik o vi dansade så att tassarna glödde. Vi kommer garanterat gå dit igen... På Bank utövade jag och Josefin HAKA dans, den tåls att slipas på om man säger. Om ni inte vet vad det är så sök på YouTube! Annars får ni vänta tills vi lägger upp en film på när vi dansar. För det skall vi göra! :-)

Idag har jag vart i skolan, lärde oss om flygbiljetter och de olika delarna av biljetten osv.

Nu vet jag inte vad jag skall göra. Tror jag skall ut på en promenad senare i alla fall. Tycker att det är lite trist på gymmet nu faktiskt. Jag får variera träningen mer!

1 kommentar:

Carolina sa...

Variera mera :) Nu får du vakna;) Innan jag ska gå o lägga mig så jag kan berätta om besöket i butiken!! Puss