torsdag 28 maj 2009

Tysk korv, bio och Master Chef!

Nu sitter jag framför datorn och funderar på vad jag skall hitta på idag, är ledig. Får vänta tills tjejerna vaknar och höra vad de tycker, eller Betsy är redan och tränar tror jag... Det är fint väder! :-)

Igår efter skolan gick vi till Farmers Market för att äta tysk korv med börd, sen promenad till South Bank - där började vi med att fika och sen bio. Vi såg på Angels & Demons. Den var helt ok, i början hängde jag inte alls med...

När vi skulle ta bussen hem o den tog tog tid på sig blev vi lite stressade... Man kan inte missa Master Chef hur som helst... Som tur är så gjorde vi inte det.... haha! Betsy lagade god pasta gratäng till oss och kvällen spenderades vid tvn. Runt 22 blev vi lite tokiga och studsade runt i lägenheten till olika låtar. Vet inte om jag vågar lägga ut någon av filmerna. haha! De andra två blev partysugna och gick till Down Under. Medans jag kröp ner under täcket och läste lite innan jag somnade!

2 kommentarer:

Benke sa...

Måste vara fin korv om den är av börd.
Du verkar ha det toppen. Kram på dig.

Nina sa...

åååå den ska jag nog oxå se...