onsdag 13 maj 2009

Tjenare!

Idag gick brandalarmet i skolan. Vi gick ut och tog en kaffe i väntan på att få gå in igen... Det visade sig efter en kort stund att larmet gick på grund utav att en lärare rostat en macka. Herregud! Lite väl känsligt larm kanske... Men men. Jag gillar inte alls brandalarm, man får liksom en obehaglig känsla i kroppen. Under de senaste två veckorna har larmet gått två gånger, en gång här hemma och idag i skolan. Har inte var med om det på flera år hemma.

Tränar nästan varje dag i gymmet nu när vi flyttat i stan. Känns skönt. Man känner sig piggare och förhoppningsvis kommer det visa sig på kroppen om inte allt för länge... :-)

Hur många av mina läsare skall springa Göteborgsvarvet då? I helgen är det ett år sedan jag tog mig runt. Helt galet! :-)

Imorgon är jag ledig så då skall jag passa på att plugga. Har en uppgift som skall in på fredag och en som skall in på tisdag.

Vädret här är helt underbart just nu... Som svensk sommar! :-)

Nu skall vi snart äta. Ikväll blir det Master Chef (som vanligt) och promenad...

xoxo

1 kommentar:

kathrine sa...

haha nee de va nån som lagt in en toast i micron MED aluminiumfolie :P hehe så micron va helt förstörd :P haha.. gött att du trivs inne i stan!! KRAM