lördag 9 maj 2009

Nya bilder...

Klicka på länkarna:
Lite allt möjligt
Djur på Dreamworld


I torsdags var jag på Dreamworld som ligger en bit utanför stan! Oj va skoj vi hade så himla grymma grejer! Det är en nöjespark med massa åk attraktioner och så har de en del djur med (som ni kan se på bilderna). Slocknade tidigt kan jag lova. :-)

Igår tränade jag, var en sväng på stan och utgång på kvällen. Testade tre nya ställen. Mustang - helt ok ställe. Monastery (eller hur det nu stavas) - inte så kul, vi gick efter en stund... musiken var helt tokig! Och de tredje stället har jag ingen aning om vad det heter. Men det var allt skoj! Vi gick dit och gick hem. Hur bra är inte det...!? Inga dyra taxiresor här inte!

Förresten har jag fått resultatet på Leade and manage people, blev CO (godkänt). Trist.. Men men!

Idag har vi mest slappat och vart en sväng till donken...

1 kommentar:

Anni sa...

Hej hej! Världen e liten! Kanske ska presentera mej, jag e Henriks lilla syster. Tyckte mej in på din blogg via hans, o sen när jag kollar på din blogg så visar det sig att du bor tillsammans med Josefin! Vi har jobbat tillsammans på Ikea. Lite roligt tycket jag. Du får hälsa henne! Som sagt världen e liten :) Kram Anneli