onsdag 20 maj 2009

Hej från ett blött Brisbane

Hej och hallåååå.. Här regnar det verkligen! Faktiskt ganska mysigt att sitta inne och kolla ut på det. :-) Fast det var inte så mysigt när vi skulle ut igår och det spöregnade på oss... Vi var på Down Under Bar. Dricka, dans och knasiga personer.. haha! Trevlig kväll! :-) Känns som om det är helg idag pga vi var ute igår. Men nej nej, det är det inte! Och jag har ingen skola idag därför kunde jag vara ute och svira! Jag sköter mig allt!

Senare idag blir det nog plugg. Nu skall jag chilla lite tror jag. Göra lite kaffe kanske...

Svar på kommentarer
Berndt: Ja vi får hoppas att folk hajar grejen.. :-)
Patricia: OOOO noooo inte kul.. Det är påminde mig om att jag måste spara över alla Aussie bilder på min bärbara hårddisk så att det finns kopior om datorn skulle krascha! Kul att höra att helgen var bra i all fall!
Ronny: Det låter bra det! När kommer ni då!? ;-)

3 kommentarer:

Patricia sa...

god morgon!

Så nu sitter jag här o har en lånad dator med mina saker i, helt skumt alla saker på rätt plats och till och med mina favvo.

JAAAA spara över dom jag försöker spara mina kort o saker 1 gång i månaden numera, tack o lov så hade jag redan börjat med det. Men nu gick ju viktigheterna att rädda *ler*

här är en mulen dag idag o vi ska försöka få uppdaterat hemsidan, hade 1200-1300 kort med mig hem så det är bra att datorn kommit gång.

Ha en trevlig eftermiddag

KRAM

kathrine sa...

ja fy va det regnar!! va gött me ledighet! jag ska nog kika mitt schema imorron å se om jag också kan ha det sådär gött me ledigt som du!! :) ses snart!

Nina sa...

Okidoki.. ja tar mig en kopp me.. Kaffe for life!