lördag 7 november 2009

Tack för alla gratulationer!

Igår morse fick jag äntligen öppna alla paketen som kommit! Oj vad glad jag blev!! Tack: Nina, Carolina, Josefin, Josefine och Maggan! :-) Kul att veta att i alla fall 3 till är på väg.. :-)

Hade en lugn dag... Började morgonen med att öppna paketen och prata med mina kära vänner. :-) Blev svenskt godis till frukost! GILLART! Vid 11.30 mötte jag upp Madelene hjärtat för lunch! Fick en super fin rouge av henne, och för någon vecka sedan fick jag en super go tvål med! TACKTACK! :-) När hon var tvungen att bege sig mot jobbet tittade jag lite i affärer och sen åkte jag hem...

Det som såg ut att bli en lugn kväll blev utgång! Fick ett sms där Per skrev "vi måste i alla fall ut". Man kan ju inte sitta hemma ensam på sin födelsedag. Klart det går men om möjligheten till att göra något kul så gör man helst det! Så vi gjorde som han skrev och gick ut. Först Victory och sen Fridays. Vi dansade, drack goda drinkar o hade kul!!! Verkligen bra att vara ute med en killkompis för det håller dräggen borta! hahaha!

Kom hem strax innan tre och efter snicksnack med favorit Strömbeck så kunde jag sova några timmar, men inte länge! Nej nej... Jag skulle så klart vakna klockan 7 på morgonen. Jag hade tur att Carolina var online så jag hann prata lite med henne innan hon skulle sova. 40 dagar tills vi hon kommer nu! :-) Vid 10 kände jag mig trött igen och la mig i 3 timmar. GÖTT!

Nu vet jag inte vad jag skall göra.


1 kommentar:

Berndt sa...

Grattis .Grattis