tisdag 24 november 2009

Monday & Tuesday

Igår hade vi halvdag i skolan och när jag kom hem åt jag lite mat, efter det blev jag super trött och tog en lång powernap på 2 timmar. När jag vaknade skrev jag en del på en rapport som jag skall skriva det sista på idag. Avslutade kvällen med en MSN-Dejt med Nina! :-) Mys!

Idag hade vi förmiddags lektion i Manage Budgets och på torsdag skall vi göra det sista provet i samma ämne. Om man bara följer sina anteckningar skall det gå bra... Tänkte lämna in rapporten som jag skrivit i det ämnet senare ikväll. Vet inte varför jag inte gjort det än. Den har vart klar i ett par dagar! Kanske att den var tvungen att götta till sig lite liksom, eller hur Carro!? ;-)

När dagens lektion var över gick jag och Linda till datorsalen för att samla ihop info till vår poster som vi skall presentera för klassen imorgon. När vi var klara med det gick vi och åt lunch! SUSHIIIII! Sen gick vi till Office Works för att köpa ett papper att klistra upp all info på. Självklart valde vi en SKRIKANDE rosa färg. haha! Det stör ju mitt estetiska öga att göra en poster på detta sätt men vi gjorde så bra vi kunde! Yrkesskada!? haha :-)

Inga kommentarer: