torsdag 26 november 2009

Be spontaneous!

Gissa vem som var på Britney Spears igår? . . . JAG! :-) Kände mig inte alls bra under dagen så när jag kom hem efter skolan la jag mig i sängen med en gång. Vaknade vid 19, åt lite mat och strax innan 20 ringer Madelene och säger att hon har 1 extra biljett till konserten... Gissa om jag blev jag blev glad. Ringde taxin på en gång och runt 20.30 var jag där! TACK hjärtat, grym kväll! Just det, vi stod vid scenen... GO FREE BRITNEY TICKETS! YEY! Självklart finns det bilder: KLICKA HÄR!

Patricia: Det skall bli jätte kul att komma hem och träffa alla! Vet inte alls vad som händer när jag kommer hem.. Jag hoppas på jobb. Så får se hur det går med det! Jag vall absolut tillbaka till Australien, landet är stort och jag har sett långt ifrån allt som jag vill se. Så till att turista här igen blir det! Men jobb vet jag inte... Man skall aldrig säga aldrig. haha!

Inga kommentarer: