fredag 27 november 2009

Super dåligt!

Nu har ni blivit dåliga på att kommentera igen... Jag är besviken ;-)

Tanken var att jag skulle vara på SB ganska tidigt igår men de grejer som jag var tvungen att fixa med i stan tog längre tid än väntat. Ta ut pengar från svenska kortet, gå in på min bank och sätta in dem, gå till en annan bank och betala det SISTA av hyran, köpa bikini och flipflop, kolla vad det skulle kosta att korta en klänning och laga 3 bikini överdelar, bestämma mig för ett ställe, köpa "bikinikrokar", lämna in grejerna och efter detta gick jag ÄNTLIGEN till SB!

Har inga större planer för dagen men jag skall i alla fall plugga lite och se på True Blood (LOVE IT) .

Om 19 dagar kommer Carolina! JAG LÄNGTAR!

Nu skall jag låna lite kaffe av Sam och göra frukost!

Inga kommentarer: