tisdag 17 november 2009

Det är Betsys födelsedag idag


GRATTIS vännen! :-) För er som missat det (hur det nu skulle kunna vara möjligt) så bodde jag med Betsy och Josefin på Queen Street. Saknar mina flickor!

Det kändes som att provet imorse gick bra, men man vet aldrig. Kanske gjorde helt fel! Hoppas inte! Efter skolan gick jag till South Bank och mötte upp några härliga tjejer (fjärde dagen i rad), verkligen skönt att svalka av sig i poolen. Det har vart runt 35 grader idag. Är ni avundsjuka? haha... På vägen hem gick jag förbi posten, JAG HADE FÅTT PAKET AV pappa, Susan och brorsorna! :-) Fick världens finaste skolkort på Conrad och Fabian (ett par tårar fälldes), choklad och en FRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLUNDA TRÖJA! Jag måste gå på hockey när jag kommer hem! Vem ställer upp? :-) Tack så jätte mycket!!!

31 dagar till graduation. ME LIKE!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket vännen, saknar dig också och hoppas att provet gick bra:) M.K