måndag 9 november 2009

I got a PD!!!!

Jag e sååå glad! Jag fick PD (MVG) i betyg i kursen Manage Finances som vi läste förra blocket! :-) Tänka sig...!!! Det var bara jag och Linda som fick det i klassen! GO SWEDEN! hahaha! Vi är inte så många men ändå!

Efter skolan idag gick jag till Wollies för att handla mat, det blev pastasallad som jag och Carolina bestämde imorse. :-) När jag fixat ihop sen så städade jag köket och mitt rum... Och efter det så kollade jag ut för att se om något paket kommit och JAAAAAAAAAAAAAAAAAA det hade det!! TACK TACK TACK PINGU! ;-) När jag öppnat det så började jag så klart att måla naglarna med ett av nagellacken hon skickat med och lyssnar på party skivan som också var med. Allt annat än att plugga. Men. Det kommer... Lite senare än tänkt bara! Så blir det ju alltid. hahaha!

Nu känner jag mig go o glad o det firar vi med ett par bilder på mig och mina goingar som är tagna på någon av alla fester vi hade innan jag åkte! :-)


2 kommentarer:

Patricia sa...

Super grattis

Carolina sa...

Grymt jobbat älskling! Hahah jag skrattar ihjäl mig för att du lagt upp den knäppa bilden - måste öva på och göra riktigt sjuka grimaser så dom inte bara ser knäppa ut! :) PUSS <3