söndag 8 november 2009

Presentation

Jag har berättat i tidigare inlägg att jag har en presentation på onsdag... Så den försöker jag knåpa ihop nu. Går helt ok, har gjort power pointen och nu skall jag skriva vad jag skall säga... Jag brukar alltid göra tvärtom annars, men den här gången blev det inte så. Den enda jag skrivit innan var om min research, men det måste jag nog göra om. Typiskt!

Tidigare idag så pratade jag med syrran och Carolina på msn. När de var trötta och gick o la sig så bestämde jag mig för att gå ut och promenera, och det gjorde jag i hela 2 timmar! När jag kom hem var jag inte dåligt seg i kroppen... Gick till via Kangaroo Point till Fortitude Valley (för att köpa nya sunnies, mina gamla tappade jag i havet) och därifrån gick jag genom Botanic Garden hem igen!

Hur är det med er en söndag som denna?

Inga kommentarer: