onsdag 11 november 2009

100% Attendance!

Igår gick vi igenom nya budgets och det blir bara mer och mer och tänka på. Skall gå igenom 3 till imorgon och på tisdag är det prov igen! Hoppas att det skall gå bra! Det förra provet som jag gjorde förra veckan fick jag högsta poäng. Om jag kan hålla mig till det i resterande prov så kan jag få bra betyg också. Skulle sitta fint!

Efter skolan så gick jag till Flight Centre men orkade bara vara där i 2 timmar... Fick världens huvudvärk :-( Så när jag kom hem gick jag och la mig och sov i 4 timmar. Vaknade, åt lite och sen la jag mig igen!

Imorse kände jag mig lite bättre men inte tipp topp. Men självklart så va jag tvungen att gå till skolan, morgonens lektion var jobbig och började att må sämre men blev bättre vid lunch igen... Har haft en presentation och två prov idag. Gick nog helt ok, fast man vet ju aldrig.

Vet ni vad? Jag har 100% närvaro... Det innebär alltså att jag inte har missat en enda lektion under hela min tid här... Kan man få pris för sånt? haha!

1 kommentar:

Berndt. sa...

Duktigt... Riktigt bra...
Du skall få en kram när vi ses.
Hälsningar Berndt.