fredag 17 juli 2009

Finally Friday!

Det står mellan Poh och Julie i finalen i MC, spännande! Jag tror jag hoppas på att Julie skall vinna! Ikväll blir det tillbakablick och på söndag Grand Finale! :-) Vi har suttit bänkade varenda kväll den här veckan, som alla andra veckor... haha! Efter söndag vet vi inte alls vad vi skall göra. Hoppas att de har något annat program som kan mäta sig med Master Chef. Tveksamt dock!

I veckan så har jag vart i skolan. Har två nya ämnen det här blocket. Galileo och Perform Office Procedures. För er som inte vet så är Galileo det bokningsystem som vi lär oss. Så om fyra veckor skulle jag kunna jobba på en resebyrå... Hade faktiskt vart bra med ett extra jobb!

Här om dagen fick jag ett paket på posten från fina systrarna Jessica och Nina. GISSA OM JAG BLEV GLAAAAAAD!? :-) Det innehöll: 3 godispåsar *mums*, nagellack (målade naglarna med en gång), en tidning och en bok! Samt ett sött brev! TACK TACK TACK! :-)

Idag skall jag till frisören! :-) Blir klippning och slingor. Hoppas på ett riktigt bra resultat. Skall se om jag kan ta en bild o visa!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Hur blev håret hjärtat??:) MMS for life yo!! Skönt att du numera är ägare av en biljett bris-swe;) puss

Kathrine sa...

hej! jag hejar på pho! :P men tror julie vinner:)
hoppas håret blev bra! vilken frisör går du till? nån du kan tipsa om?:)
kraaam!