onsdag 29 juli 2009

GRATTIS BRORSAN!

Idag är ingen vanlig dag för det är Conrads födelsedag hurra hurra!!!! :-) Hoppas att du får en super kul dag på Liseberg! Har en söt bild på Conrad och Josefine som är tagen när vi var där. Men eftersom det inte fungerar att ladda upp bilder får den publiceras i ett annat inlägg....

I måndags hade jag eftermiddags lektion i Galileo, typiskt när det var alldeles strålande väder... När jag kom hem till vår lägenhet så möttes jag av rödljuset Josefin! HAHAHA! Hon hade minsann tagit vara på soltimmarna....

Igår var det förmiddags lektion, sen lunch på stan och efter det långpromenad... Det var fint väder även igår - härligt!

Idag har det vart heldag i skolan... Helt ok... Roligast var när jag, Linda och G satt på en bänk och studerade... Ha! :-)

Nu har jag precis ätit middag, Josefin bjöd på Indiskt. Smaskens!

KRAM

1 kommentar:

Benke sa...

Jag tordde att ni hade klarat av rödljusen redan och bara blev pepparkakor istället. Hoppas att du är snäll mot Josefin nu. Mobba henne inte för mycket.