torsdag 23 juli 2009

26

Idag har det vart 26 grader här i stan! Hur gött är inte det då? Så när vi kom hem ifrån skolan åt vi lite lunch, vilade en kort stund och sen ut på en lång promenad... Gick över Story Bridge och längs floden hela vägen bort till gångbron vid South Bank och igenom Botanic Garden för att sedan gå längs Riverside och hem! E NI MED MIG? ;-)

Imorgon skall jag och Jossan åka till Garden City för att shoppa lite och gå på bio! Det blir ICE AGE 3 3D :-) Skall bli såååååå kul!

Patricia: Det är faktiskt bara 6 månader kvar! :-) Det känns skönt att ha ett datum och det skall bli kul att träffa alla såklart... Men har en del funderingar om vad jag skall göra med livet när jag kommer hem. haha!

Hällesåsvägen 9: Då litar jag på er! Saknar er!!!

KRAM

1 kommentar:

kathrine sa...

jag är heeelt med hur ni gick, måste säga att de va en jädra lång promenad! jag höll på o svettas ihjäl från garden city o hem haha..
kul att ni ska dit o shoppa! då kanske vi ses! jag tänkte svänga förbi o shoppa lite jag med! ha de fint! KRAAAM!