torsdag 2 juli 2009

Jag saknar mina högtalare!

Nu har jag sprungit runt i lägenheten någon timma och städat. Dammsugit, dammat, sorterat tvätt och fixat badrummet! När jag städar älskar jag och lyssna på hög musik. Kan inte påstå att min lilla dator ger ifrån sig mycket till ljud :-( Well well....

Idag skall jag: ringa och skälla på Lauren, betala hyra, gå till skolan och efter det skall vi ut och dricka ett glas vin eller två!

Imorgon blir det till att gå till tvätteriet. För det lär ju inte bli så att tvättmaskinen installeras idag.. GHAAA! Efter det skolan och sen är det ju nästan LÖRDAG! Woop woop! Wicked! Och förresten, det blir en bloggfri resa. Så ni får klara er! Vi är nämligen helt utbrända så vi behöver ledig tid till att tänka på annat än våra bloggar. haha! :-)

4 kommentarer:

Benke sa...

Lite tradigt när man inte kan höja volymen så mycket som man vill.
Jag håller på att installera stereo och högtalare på logen i stallet där jag skall bygga klättervägg. Så med andra ord är det hur trevligt som helst att bo Skåne igen. Saknar dock min GBGT-polare.

Benke sa...

Naturligtvis blev det ändå fel. Jag saknar minA GBGT-polare.

Nina sa...

Jag tycker du gör alldeles rätt i att ta bloggfri semester ;) Men du vet vad som gäller, ja vill höra ALLT när du kommer tillbaka!!! :P Du får göra en egen orm Anna, jag har inte tiiiid hehe... Snart lördag, jag längtar för er skull!! Älskar dig
PUSS!

Patricia sa...

Håller helt med Nina, att allt vill höras o ses när ni kommer tillbaka. Sitter själv här med några hundra kort efter helgen o ska fixa till hemsidan....

Kram o hoppas att ni haft o har det kanon