söndag 26 juli 2009

Inte lukta usch!

Fredagen var helt underbar! :-) Jag och Josefin tog bussen till Garden City för shopping och bio. Fick handlat lite sått och gott, åt go lunch, bion var kanon och mycket snygga karlar! Kan det bli bättre? Vi gled runt i våra snygga 3D brillor hela vägen hem! Hemma också för den delen.. :-) Kom väll hem runt 18... Då blev det god mat som betsy fixat. Efter det roliga timmen, vi stod för underhållningen och skrattade åt oss själva konstant. Vi avslutade kvällen framför en film, Catch a fire!

Igår tog jag och Josefin med oss lite fika och la oss i Botanic Garden för att lapa lite sol. Man får passa på! Efter 4 timmar kände vi att det var nog och gick hem och lämnade grejerna för att sedan gå ut igen (även Betsy följde med). Långpromenad stod på schemat! Jag har sagt det för ut men säger det igen: BRISBANE är så fint! När vi kom hem tog vi ut iskalla öl ur frysen som vi sedan drack i bastun. Fin fint! Det var min tur och laga mat och jag gjorde en pastasås på champinjoner och bacon! MUMMA! Tjejerna fick spring i benen och gick ut på krogen... Men jag var inte alls i mood för det så jag stannade hemma. Mitt i natten vaknade jag och var super pigg, så jag tog fram datorn någon timma. Och när jag satt där och knapprade skickade Ulle mess och frågade om jag var vaken. Visst var jag det! :-) Så då fick jag prata en stund med henne!

Idag vaknade jag runt 10. Vid 11 tog jag en kaffe med Josefin vid Riverside. Fram tills 15 chillade vi. Då var det dags för alla tre att gå och tvätta! ÄNTLIGEN RENA KLÄDER! Nu behöver jag inte lukta usch längre. haha! Jag tror inte att de kommer att fixa maskinen som finns i lägenheten innan vi flyttar ut... Sjukt dåligt!!!

Inga kommentarer: