tisdag 13 januari 2009

Tisdag

Tog bussen in till skolan för att ha lektion i "Use Business Technology". Och ja. Vad skall man säga. Vi skulle bland annat lära oss att datorn är vår vän och att kopiera / döpa om mappar. Man kan väll säga att jag inte är helt borta på den punkten. Så jag läste ut häftet och läraren kollade så att jag var med på vad det handlar om. Så nu är jag ledig fram till på fredag lunch. Då blir det först "prov" i detta och sen mer "Orientation" som vi hade igår. Poolhäng - ja tack! :-)

Efter det åkte jag "hem" till Garden City igen där jag kikade in på en mataffär för att handla lite mer. Så sjukt stor. Jag skulle kunna gå där inne i timmar. Men jag plockade ner sakerna som jag var ute efter för att sedan gå hem.

Det gemensamma utrymmet i lägenheten var inte i särskilt fräsch skick när jag kom i lördags. Så när jag kom hem idag bestämde jag mig för att städa lite. Ooo så tjusigt det blev. Hoppas att mina rumskompisar kan hålla det så här nu. tvek.. haha! Under tiden så gjorde jag lite käk för att sen hänga vid poolen i ca två timmar! Tror nog att jag har fått lite färg. Jag måste verkligen jobba på brännan för som det är nu så bländar jag alla med min vita hy!

Händer något roligt i Sverige då!?

1 kommentar:

ronny sa...

hoppas du blir solbränd!! vi tänker på dig här hemma!
kram Ronny & Mamma