söndag 4 januari 2009

Lördag

I morse blev jag väckt av att mina bröder spelade tv spel utanför syrrans rum. Nog kul. Det var bara att gilla läget! Skulle ändå gå upp ganska snart för att åka in till Stenungsund och ishallen. Där lämnade jag och syrran av pappa+bröder. Conrad hade hockeyträning. Sen åkte vi runt en sväng och sen plockade vi upp dem igen! Lånade bilen in till stan idag, i morgon är det dags att flytta mina saker till Svenshögen. För på onsdag åker jag. På onsdag, gött! När jag kom hem till Ulle tog jag en välbehövd powernap! :-) Vid klockan 18 mötte jag och Ulle upp Carro, Rebeca och Louise för att åka till Hälsans Hus. Väl där badade vi först i en bassäng (jag visade upp mina skickligheter, bland annat dödsrullingen, hahahaha. Där efter hoppade vi i bubbelkoppen och vi slutade i bastun. Mycket trevligt och mysigt! Kvällen avslutades med en fika på Evas Paley. Nu blir det sova för hela slanten. I morgon skall det packas!

Inga kommentarer: