onsdag 21 januari 2009

Don't forget the KÖTTBULLAR!








Hej hopp!

Idag har jag, Emelie och Robin vart på IKEA. Jag handlade en del olika saker. Bland annat Ahlgrens bilar, Salta fiskar, Knäckebröd, matlådor, påslakan, papperskorg, skärbräda, köttbullar och en kopp att ställa tandborsten i. Vad tror ni vi åt till lunch!? Köttbullar, gräddsås, lingonsylt och potatismos! *mumma* När vi var färdiga på IKEA lyxade vi till det och tog en taxi hem. det tar 10 minuter med bil hit och ca 45 med bussen.

I morgon är det skola igen. Bara halvdag dock. Lite segt att inte komma igång ordentligt, men jag njuter av min lediga tid! Just nu håller vi på med "produce business documents", får väll se om kursen blir svårare efter hand. Nu hadlar det mycket om word. Vi fick tex skriva in en text och fixa med tabbar, tabeller osv. Och om någon från GBGT läser detta så vet vi ju alla att man inte gör en meny i WORD! Tacka vet jag InDesign! :-)

Efter skolan igår la jag och Emelie oss vid poolen. För lite "poolhäng", efter en stund kommer Emelie med det fina förslaget "skall vi inte ha lite vin". Klart att vi skulle ha det så jag springer in och hämtar resten av det fruktiga vinet och två glas. Det blev att vi satt där ett par timmar med endast ett litet avbrott för att gå och äta. Mycket trevligt att sitta och snacka med folk vi inte träffat förut :-)

Ikväll är det tydligen ett par här på UniResort som skall ut och festa. Men jag bangade. Skola imorgon plus att det blir nog tillräckligt med fest i helgen!

Kramar

3 kommentarer:

Benke sa...

Det är väl inga problem med Word. Bara att göra en PDF, sen KBK.

Carolina sa...

kul med bilderna! puss på dig

Anna sa...

jo jo bara att göra en pdf. Men att layouta... det skulle jag aldrig göra annars. INDESIGN FOR LIFE YO!!!! :-)