onsdag 14 januari 2009

Nu har jag sett en orm...

Igår började jag dagen med att gå upp ganska tidigt, åt frukost och pratade med folk på msn. Jag tog bussen till Carindale för att möta upp Madelene, vi strosade runt någon timma på shoppingcentrat och sen tog vi bussen hem till henne. Där blev det poolhäng i ett par timmar... :-) När vi var hungriga gick vi hem till henne igen för att äta och ta en kall ÖL! Hur gött e inte det då!? När klockan blev 19 var det dags för mig att ta mig hemåt... Tror ni inte att vi ser en död orm på vägen till bussen!?!?!?!? Jopp Jopp. Madelene hade redan förvarnat mig... Men jag vart lika rädd ändå!!!

När jag hoppade på bussen var jag rädd att jag skulle missa någon av hållplatserna vid byte så jag satt spänd hela vägen hem. MEN jag klarade det.... haha. Skulle egentligen ringa Jossan på vägen hem men det fick bli efter jag gått av bussarna. Haha!

Ne nu skall jag fixa frukost och kanske ta en promenad. Jag får se! Efter det blir det i alla fall till att lyssna på ljudbok vid poolen.

Inga kommentarer: