måndag 26 januari 2009

Do it look like I sell drugs!?

De senaste dagarna har det vart mycket chill och en del fest! I torsdags var vi på Down Under Bar, det var skoj! På toaletten var det en tjej så frågade om jag hade några piller eller om jag visste vart hon kunde få tag på det och jag svarade "Nej och du skall inte ta några piller, det är inte bra!" Hon förstod mig inte riktigt. haha.

I fredags gjorde vi inte mycket mer än att chilla och äta - det blev även ett par öl på kvällen på en irländsk pub, en sån cirkus det var där. Många knäppisar. Vi satt nästan tysta hela tiden och bara kollade på alla.. haha! Efter vi var klara där fortsatte Jossan och Betsy men jag åkte hem. Min förkylning verkar inte vilja ge sig. Hur schysst är det!?

Lördagen tillbringade vi vid South Bank. Där har de en stor pool och en massa restauranger och fik. Jätte mysigt! Sitta och äta till livemusik och bara njuta är inte helt fel. På kvällen blev det utgång (igen), den här gången åkte vi till The Valley och gick på The Mets. Sjukt bra musik! House for life YO!

Igår började vi dagen med att hänga vid South Bank. Sola lite, bada lite och käkade :-) Efter det promenerade vi in till stan. Först blev det ett stopp på The Coffe Club (helt ok, nästan bättre än EH! hehe...) Nästa stopp blev på Beach House och det sista stoppet var på Cloud9 där en av Madelens kompisar spelade!

Idag är det Australia Day... Får se vad som händer. Skall snart möta upp Jossan! :-)
Hinner inte lägga upp några bilder nu med det kommer sen... I Sverige sover ni ju ändå nu. haha!

KRAMAR

1 kommentar:

Carolina sa...

Love you baby, synd att jag missade dig på telefon idag! Men vi kanske matchar varandra imorgon för då börjar jag sent. PUSS