tisdag 3 mars 2009

Vad har jag haft för mig de senaste dagarna?

Fredags: Skola på eftermiddagen. Sen tog jag ett glas vin med Linda och Amanda... Blev ingen utgång för mig. Kände mig inte helt frisk.

Lördags: Vi gick på mässa i Brisbane Convention Centre på dagen (jag, Jossan och Madde). Efter det åkte jag, Jossan och Betsy hem till mig för att ha förfest, även Emelie joinade... Kvällen slutade på Family. Ministry of Sound spelade, sjukt bra!

Söndags: Chill... Hängde lite vid poolen. Emelie lagade göööra go mat till mig :-) På kvällen hade jag feber. Inte kul! Något som var kul var att pappa ringde! Oj vad glad jag blev :-)

Igår (måndag): Skola... Det visade sig även att febern inte gett sig.

Idag blir det till att åka in till skolan för att göra ett prov. Hoppas verkligen att det går vägen den här gången! Sen hoppas jag att febern och förkylningen kan låta mig vara... Det vore inte mer än rätt! Eller?

Inga kommentarer: