torsdag 26 mars 2009

Hej hopp!

Ni har väll kollat på Youtube klippen i tidigare inlägg? Oj oj vad jag satt och skratta igår... haha!

För bilder från Noosa klicka på länken nedan:
Noosa 21/3 2009

I tisdags hade jag Leade and Manage People, sådär kul. Har det idag med, hoppas att det är bättre! Och att vi slipper mummel mummel från killarna som satt bakom oss. Hur lätt är det att lyssna på läraren om de skall sitta och prata hela tiden? Efter skolan så var jag och Jossan ute och sprang/gick i West End och South Bank. Det tog väll ca 30 minuter, man måste börja någon stans :-) Sen kan man ju fråga sig hur bra det var att jag åt upp påsen med Zoo apor på kvällen. haha!

Igår hade vi två nya ämnen, Cultural Awareness & Work with Colleagues and Customers. Riktigt bra dag. Jag kände att det var kul i skolan! Woohooo! Och våran lärare Elizabeth var kanon! Det är hon som kommer va lärare i de flesta ämnen i turism :-) När skolan var slut för dagen mötte jag upp Madde för en öl på Beachhouse, alltid mysigt att träffa henne. Efter det shoppade jag lite mat och åkte hem och gjorde pastasallad! Mumma!

Nu skall jag äte lite frukost, sen skola och ikväll skall Jossan och Betsy hit och tvätta! :-)

Glöm inte att kommentera, och om ni har någon fråga så svarar jag oftast med en kommentar! LOOOOOOOOOOOOOOVA!

xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

God eftermiddag (dintid)

Här är det -5 men solen skiner och så kikar jag på dina kort *ler* åhhhhhh så härligt!!

Kortet med fötterna är ju asssscoooolllt!
Har ni gjort det???

Nu ropar äggvattnet att dom vill ha äggen,

Stora kramar

Carolina sa...

Zoo for life :)! Puss

Anna sa...

P: Japp jag ställde mig i sanden bara... :-) Vad händer i helgen? :-) kraaam

C: Zoo Zoo Zoooo! :-) Har du lyssnat på första klippet om göteborgare? KROOOOCKODIIILEN! haha! LOVE!