måndag 9 mars 2009

Hej pa er!

Nu sitter jag, Jossan och Betsy och vantar i skolan... Lektionen borjar om 30 minuter! Och det har ar min enda lektion den har veckan... Har ett arbete att gora. Sa nar jag ar klar med det blir det till att chilla. Som vanligt. haha! Jag LOVAR att nar jag kommer hem ikvall sa skall jag lagga ut bilder fran i lordags nar vi var pa festival. Vi hade verkligen hur kul som helst. Sondagen spenderades mestadels i soffan, tog aven en svang till affarerna for att inhandla lite grejer...
Precis innan jag skulle ga till Garden City sa ringde Ullis - gissa om jag blev glad! Nar man inte pratat pa ett bra tag finns det sa mycket att prata om... Vi hade nog kunnat prata i flera timmar!

Vi har an sa lange inte drabbats av Cyklonen Hamish har i Brisbane men jag har last att den kanske drar forbi har imorgon. Hoppas att staden klarar sig utan storre forstorelse!

Love!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läste just om den där orkanen, eller var det en cyklon? Nåja funderade över hur nära dig den var...hoppas att ni klarar er bra!

Ha en trevlig kväll får man väl säga så här klockan 7,45*asg*

Kram

Anonym sa...

Ja nu håller du dig undan från cyklonen! tvinga mig inte att komma och hämta hem dig, för att du är ute och flyger drake mitt i cyklon ovädret!!! ;) du vet vad pappa brukar säga! -Anna nu är det kokta fläsket stekt! eller en annan känd komentar -Nä nu ta fan bofinken! haha han kommer förmodligen att förneka till de här komentarerna och jag kommer få springa till snickerboa! älskar dig och var rädd om dig! puss och kram // lilla syster