söndag 29 mars 2009

Ännu en helg har passerat...

I fredags efter att jag fyllt kylen med en massa mat tog jag bilen in till stan för att hämta upp Betsy och Jossan. Det gick prima skinka att köra mitt i rusningen! :-) Vi lagade lite mat och såg på en gööööööööör dålig film med Kim Basinger i huvudrollen. Tror att den hette While she was out...

Vi steg upp tidigt igår för att åka till Surfers. Väl framme var det riktigt blåsigt. Vi hann spela ett parti kubb med nyfikna tyskar innan vi bestämde oss för att åka tillbaka mot Brisbane, att jag och Jossan förlorade mot Betsy och tyskarna har inget att göra med att vi bestämde oss för att åka hem! haha. På vägen hem stannade vi till vid IKEA! Jag handlade: diskhandduk, diskborste, salta sillar, kaviar, lingon sylt, gräddsås och knäckebröd! Självklart åt vi i deras restaurang! Köttbullar, potatismos, sås och lingon! Tror inte att det kan bli mer gött! Efter någon timma där åkte vi hem till mig (Uni Resort) och slappade en stund. Kvällen spenderades på soffan i West End. Vi såg på ytterligare en hyrfilm, Australia! Riktigt bra!

Idag åkte jag och Jossan till Noosa. Det var lite av en chansning med vädret. Inte så bra dock.. Men men! Vi hade ett par trevliga timmar i bilen och Vicke Vire fick skjuts till Brisbane!

Alldeles nyss avslutade jag ett samtal med min underbara syster! Skönt att få prata lite! :-) Och imorgon är det inte vilken dag som helst. Det är hennes dag! Då får det bli ett samtal till...


Noosa

Noosa

Emil

Jossan och Vicke Vire - Strike a pose

Kärleken till BOOST...


... är något som inte går att beskriva med ord, eller bilder! Haha!

Lite gymnastik...

1 kommentar:

Carolina sa...

Vill se mer bilder på dig hjärtat! puss