torsdag 19 mars 2009

Nej nej nej, inge mera regn tack!

Nu regnar det här igen!!! Patricia, jag vet inte om jag överlever.. ;-) Det värsta av stormen Hamish drabbade aldrig Brisbane men visst har vi haft dåligt väder här, men inte alls som längst kusten... Vi kanske får ett par extra dagar med regn och rusk bara för att? Well Well....

I tisdags var det faktiskt riktigt bra väder här. Woohoo! Och på min lediga dag! Yes! De första timmarna spenderade jag vid poolen, lyssnande på en av ljudböckerna jag fick av GBGT (tack)!! Hur nice som helst... Runt 14 bestämde jag mig för att göra mig i ordning och möta upp Betsy, Jossan och Per för bio. Det blev Friday The 13th! Läskig! Jag och Jossan låg praktiskt taget ner i stolarna under hela filmen och åt popcorn i rasande fart. Betsy och Per bara satt o skrattade, hallå!? Efter det gick vi och tog en öl på ett trevligt ställe. Sen hemgång.

Igår hade jag den tuffaste lektionen på länge. Internet and E-Mail. Ehhhh bus enkelt om man säger. Trodde det var ett skämt. Att man har betalat pengar för det. MC har en del saker de borde förbättra! Efter det tog jag mig till West End. Vi gick till Coles o shoppade lite mat. TACOS! När vi hade ätit så hyrde vi en film och la oss raklånga i soffan! RocknRolla blev det den här gången. Helt ok!

Nu är det dags för mig att sätta lite layout på min broschyr som jag skall lämna in senast måndag.

Vad händer där hemma? I och för sig, jag tror jag har koll på det mesta. Läser www.aftonbladet.se dagligen! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

God eftermiddag (i din värld)

Jag hoppas verkligen du överlever, hur ska jag annars överleva *hihi*

Här har det varit sol i tre dagar nu, igår satt jag ute utan jacka *asg* för första gången och NJÖT!

Jag är fegis när det gäller filmer, sätter inte ens på en skräckfilm så nästa gång kan du ju kika lite åt mig med *ler*

Tack för mattipset, flera dagar sen ja över en vecka snart två sen jag åt tacos... kanske kan bli det i morgon?! Fast jag hade ju planerat kräftor... äh det löser sig!

Ha en trevlig kväll och jag hoppas att solen skiner på sig igen

Kram

Anonym sa...

Ps, en fråga jag tänkte gett dig ett kort men vet inte om man kan lägga till det i inlägg?

Har du en mail man kan få?

Jag kanske har sett den nån stans?

Anonym sa...

Hej hopp! så skiner solen här och jag hoppas att den gör det hos dig med *ler*

Önskar dig en bra vecka....

Kram

Anna sa...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej! Hmm.. planerat kräftor. Det låter inte helt fel. Det är garanterat en sak jag skall äta när jag kommer hem.. om 11 månader... min mail är annaisaksson229@hotmail.com! Skicka gärna ett kort :-) Hoppas du får en toppen vecka! Sorry för att jag inte svarat innan. Ibland är jag bra seg. haha! KRAAAAM