fredag 27 mars 2009

TGIF

Äntligen fredag! Tjoooo vad veckorna går fort här! :-) Så vad händer idag? Just nu håller jag på att tvätta samtidigt som jag har kollat på min budget en gång till. Inte kul, jag måste skaffa ett jobb! Vet inte hur det skall gå ihop annars. Alltså jag klarar mig men när man är här i Australien så skulle det kännas tråkigt att komma hem utan att ha gjort en massa roliga saker. Vem vet om jag kommer tillbaka? Sen så skulle det vara trevligt att köpa lite kläder. Jag fick inte med mig mycket i min lilla väska. Sakerna som jag hade med mig är välanvända! Bidrag mottages tacksamt ;-)

Skall nog åka och handla lite mat snart... Får passa på nu när jag har bil för en dag! Ikväll blir det mys i West End! Woohoo! Vi har planerat att åka till stranden i helgen men det verkar som att det skall bli regn. Vad gör man då? IKEA kanske?

Klicka för: 4 st nya bilder!

Tillbaka till mitt kaffe...

1 kommentar:

Nina sa...

Hoppas du får kul i helgen gumsi! PUSSPUSS love you!