tisdag 1 december 2009

The Planet

Nej inte som i planeten Jorden utan nattklubben The Planet här i Brisbane. Satte på min itunes och playlisten med musik därifrån... Good times! Right B+J!? :-)

Sitter och kollar igenom mina anteckningar från en kurs jag gjorde i början här, som relaterar till den vi läser nu "Computerised Accounting". Kommer inte ihåg särskilt mycket... Visst finns det någonstans där bak i huvudet men jag har svårt att hitta det. Haha!

Innan skolan får det bli en BOOST, skall nog ta Jingle Berry Crush idag igen.. Testade den igår och oj oj oj vad god den är! De har den bara under julen så man får ju passa på! Och sen så åker jag ju hem med. O yes!

Kom på en sak, de firar ju inte advent här (förlåt farmor jag sa fel till dig)... Jag trodde helt ärligt att det var en grej man firade över allt... Men oj så fel jag hade!

Ganska osammanhängade inlägg men det bjuder jag på. Bye!

1 kommentar:

Jossan sa...

I loooove the Planet! Riverside Motherfuckers! Vi kör en favvo i repris i januari ;-) Puss min vän <3