måndag 28 december 2009

Cairns!

Idag har vi suttit pa en buss 7-18 fran Airlie Beach till Cairns, helt ok, det var inte lika jobbigt som nattbussen mellan Hervey Bay och Airlie Beach.

Igar forsokte jag skriva ett inlagg har men da kastade en vakt ut oss fran dator rummet, vi visste inte att det stangde klockan 22. Och nu sa tankte jag skriva lite langre inlagg men hostellets datorer ar helt kassa sa jag tankte bara saga att jag mar bra och att Whitsundays var toppen!

Imorgon skall vi ut med en bat som heter Ocean Freedom, det blir snorkling for hela slanten! Underbart! Pa kvallen skall vi forsoka hitta ett stalle med battre internet sa att ni kan fa se lite bilder bland annat.. :)

Forresten, hoppas att ni alla hade en underbar jul och at mycket gott! Det gjorde jag! Plus att jag sola, bada, snorkla, festa och hade det allmant gott! ;-)

1 kommentar:

Agent Strömbeck sa...

Underbart att ni har det bra :-) Jag saknar dig!! Men snart ses vi, tjohooo :-) James räknar timmarna nu haha! Ha en underbar nyårsafton om vi ikke hörs innan och hälsa Carro så gott! Puss Puss