tisdag 8 december 2009

9 dagar

Som alla dagar (det här blocket) har jag även idag Cumputerised Accounting. Jag hoppas på att det skall gå bättre idag. Eller, det gick inte dåligt igår... Bara att programmet kalkylerade fel. DET ÄR SANT! Till o med läraren kom och kollade på det (han hade bara sett det en gång innan). Samma sak hände Linda... Och klart att det skall hända oss två, alltid! hahaha!

Annars händer väll det inget speciellt här. Måste börja packa ihop alla mina saker... Det är inte kul, jag gillar inte att packa!

Man kan verkligen säga att vi är inte på slutspurten i skolan nu. Bara 9 dagar kvar till sista dagen!!!

4 kommentarer:

aGENT Strömbeeeck sa...

Jag tycker inte är kul att du packar.. Önskar iaf att jag kunde hjälpa såsom du hjälpte mej =) Puss

Patricia sa...

packa, ska du ta med alla dina saker på eran semester? Eller skickar du hem en del i förväg? Måste kännas konstigt att tiden snart är slut där borta ändå.

Ser ju ut som det är ett toppenställe ni ska fira jul på, en underbar upplevelse att ta med hem säkert.

KRAM

Berndt sa...

Jag kan tänka mig att det känns kumit med tanke på årstider men det skall bli kul att förhoppningsvis få träffa dig när du har kommit hem och höra mer om ditt äventyr i söder.Sköt om dig så går det riktigt bra det sista.
Semestern ser ut att bli skön men jag hoppas du inte blir ensam på stranden.
Berndt

Berndt sa...

Grattis på namnsdag som är idag.