tisdag 15 december 2009

Packat o klart!

Började morgonen med en MSN Dejt med underbara Josefin och MSN snack med underbara Carolina (som kommer hit om TVÅ dagar!).... När de skulle sova fixade jag till min OHS uppgift, hoppas nu att den är ok! När jag var klart med den började jag att fixa med alla grejer som skall packas ihop. Jag har gjort så mycket jag kan göra för tillfället. Det sista görs ju när jag flyttar ut på torsdag! BRA VA!? Jag har fyllt mina två resväskor (kan fortfarande inne förstå hur jag fick igen väskan när jag åkte hit). Väskan som jag skall lämna hos någon här i Brisbane medans vi reser tunt är full med grejer, lika så den andra. Så blir inte mycket shopping :-( Kanske lika bra det, för reskassan e inte den största!

Hej hopp...

2 kommentarer:

Hoffar i väst sa...

Hoppas att minneskortet är stort o batteriet är laddat! :-)

Nio kommer nog få er en superduperresa....

KRAM

Hoffar i väst sa...

Ja nu blev det klantproppen igen, det var ju jag

Patricia