söndag 13 december 2009

I am alive

Fredag: Heldag i skolan. Fick mycket gjort på morgon lektionen, kanon! På eftermiddagen hade vi Computerised Accounting. Nu e det jobbigt.. Jag är så orolig att jag inte skall klara den kursen, programmet är inte så svårt att använda men termerna som används gör mig tokig! Efter skolan gick jag och Linda en sväng på stan, tänkte först äta på Jojo's men det var på tokför mkt folk så det fick bli Hungry Jacks i stället... Efter det gick jag och köpte en extra reseväska!

Lördag: Började dagen med att plugga, har gjort en flyer för det eventet vi "planerar"... Planerar som i att vi hittar på att vi skall hålla en konferens Den blev helt ok, vet att jag kan göra ett bättre jobb men det är ingen som kommer att använda den till något så det känns onödigt att lägga ner mycket tid... Efter jag gjort det började jag att packa och rensa bland mina grejer, gick faktiskt bra! Runt 15 började jag att göra mig i ordning och vid 16 gick jag till South Bank för att ta bussen till Genesis och Kathrine+Annica. Vi åkte senare på kvällen till UniResort för en hemma fest. Kul kväll! :-)

Söndag: Idag har jag inte gjort många knop. Mest legat i sängen och kollat på True Blood + fixat det sista på flyern. Pratade med Pappa för några timmar sen och jag är bokad den 31/1 -jag skall passa BROSAN (Fabbe)! JAAAAAA!!!!!!!! Jag längtar! Kändes verkligen konstigt när han sa det, och genast så kändes det så nära. Om 40 dagar är jag hemma! :-) Just det... Jag hade en BAMSESTOR kackerlacka på rummet innan... Jag fick panik och sprang till köket för att hämta en burk för att fånga den, men den var för snabb för mig o jag var bara rädd så Esmael fick komma och rädda mig! hahaha! Tur att han fick tag på den, annars hade jag aldrig kunnat somna!

Har förtillfället inte mycket pengar på mobilen så jag kan inte ringa någon där hemma... Om ni kanske undrat varför jag inte ringt... Skall antagligen ladda på den imorgon. Typiskt att jag inte hade pengar på den i fredags när det var Ronnys födelsedag! Men jag sa GRATTIS på msn dagen innan i alla fall :-)

OM FYRA DAGAR KOMMER CAROLINA! Om en vecka är vi på Fraser Island... I LOVE IT!

Inga kommentarer: