tisdag 29 december 2009

Jag har det underbart

Samre kan man ha det en tisdag i December manad!

Peppe var saklart med!

Tjooohoo! Sa har glada var vi efter en dag pa Great Barrier Reef!

Smygbild!

Tummen upp!

Great Barrier Reef!

Snorkling!

Bastaste Elin, Helena och Carolina sista kvallen i Airlie!

Partaj i Airlie!

Min Jul! Harligt va!?

White Heaven Beach

White Heaven Beach

Look out at Whitsunday Islands

Our awesome boat!

Puss pa dig goiding!

Smygbild! Josefin, denna ar till dig ;-)

Chill pa baten!

Saaa harligt!
Nagra bilder dar... Hoppas att ni gillar dem! Sjalvklart har jag hur manga mer som helst men de kommer upp vid ett senare tillfalle!
Idag har jag och Carolina haft varldens underbaraste dag utanfor Cairns pa GREAT BARRIER REEF! JAG HAR DYKT! Whooohoo!!! Det trodde jag aldrig att jag skulle vaga gora. Men det gjorde jag! Forsta gangen holl instruktoren i oss (mig o carro), andra gangen simmade jag runt sjalv, fast med en instruktor med i vattnet sa klart! AAAA vad underbart det var! Det ar sa vackert... Forutom det sa snorklade vi ett par timmar ocksa! :-) Jag har svart tt finna ord for vad jag harupplevt idag, adrenalin kicken efter mitt andra dyk var grym.
Ni kanske undrar hur det star till med brannan. Jo tack bara bra! Brun o fin ;-)
Carolina skriver resdagbok under tiden vi reser sa ga garna in dar for fler fina bilder och for att lasa vad hon skriver om vara aventyr! KLICKA HAR!
Nu skall vi nog dricka en ol eller natt... Imorrn blir det regnskog och vattenfall! Inte sa dumt va?

2 kommentarer:

kathrine sa...

guuu va härligt det ser ut anna!!!!! pusss

Unknown sa...

Gillar dina bilder och det ser underbart ut. Glömde att säga Grattis till din examen och SLUT på Martin College:) K