söndag 15 februari 2009

Sköna söndag!

Omprovet i fredags gick riktigt bra. Högsta betyg på det! Skönt! Provet jag gjorde på eftermiddagen gick inte riktigt lika bra. Men jag tror absolut att jag fick godkänt! När skoldagen var slut tog jag bussen hem för att göra i ordning mig. När jag var klar så tog jag och Emelie taxi till West End för att förfesta med Jossan och Betsy! När vi kände att det var dags att skaka lite rumpa så oss tog vi oss in till stan där vi hamnade på Fridays. Sjukt kul kväll!

I lördags gjorde jag inte så mycket. Det var riktigt dåligt väder så man höll sig inne. Det kan faktiskt regna här med. :-) På kvällen satt jag, Emelie, Mohammed, Ricky och Jack ute på terrassen och drack ett par öl. Det var riktigt trevligt att bara sitta o tjöta... Vi fick alla killarna att måla minst en nagel - hur bra är inte det då? haha! På kvällen ringde även Mormor och Mamma! JAG BLEV SÅ SJUKT GLAD! *älskar*

Idag har det vart fint väder igen så jag passade på att spendera lite tid vid poolen. Har även hunnit med att handla mat, laga sjukt god mat och se på tv!

Här kommer lite bilder:


Super god mat som jag och Emelie gjorde idag!

I mitten har vi Ole som bor i samma lägenhet som mig.

Och här har vi Mohammed som också bor i samma lägenhet!

Min nya Kärlek!

Jag på Fridays (13/2)! Ser ni att jag har fått lite färg!? :-)

2 kommentarer:

Carolina sa...

Ja lite färg har du allt fått! Vad trodde du egentligen haha;) More pictures for the peoples! Puss

Anonym sa...

jag gillar dina nya älsklingar!!
//sis