fredag 13 februari 2009

MFR

Nu sitter jag i skolan och har precis gjort omprov i Maintain Financial Records / Creditors. Det kandes som att det gick OK men man vet aldrig. Om jag inte skulle klara det provet sa maste jag betala och ga om den kursen. jag hoppas verkligen inte att det skall behovas. I eftermiddag har jag slutprov i samma kurs sa jag hoppas att det ocksa skall ga bra.

Jag satt och pluggade hela dagen igar och da kandes det bra men imorse nar jag vaknade var jag riktigt nervos och det kandes inte alls lika bra. Uhhaaaa....

Far se vad som hander i helgen... Det ser ut som det kommer att vara ganska daligt vader. Nu skall jag lasa igenom mina anteckningar igen och sen blir det till att ata lunch med Betsy och Jossan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är sämre väder hos dig? Vi har en helt underbar dag idag, fredag den ja just jag vill inte ens skriva ut just dom sifforna :-(

Men solen skiner -7,5 nu och ja en helt underbar dag... skall ta en tur till havet *ler* fast inte av samma orsak som dig *ler*

Kram o ha en trevlig helg
ps håller tummarna att provet gick bra! ds

Anna sa...

Ja du... Det kanske var 25 grader. Regnade sjukt mkt.. :-) men nu är det fint igen! Hoppas att du har haft en bra helg! KRAMAR