söndag 8 februari 2009

Hey

Nu har ännu en helg passerat... I fredags var det skola. Hoppas att provet gick ok, trots att jag kommit på ett fel! Efter skolan åkte vi hem till mig för att göra oss i ordning för kvällen. Vi lagade sjukt god mat och drack drinkar och avslutade kvällen på ett ställe som heter Fridays - KANONKUL!

Igår hängde jag, Emelie, Betsy och Madelene vid poolen här på UniResort. Soft dag, hur skönt som helst!

Idag gick jag upp runt tio, klädde på mig och gick till Garden City för att handla en ny Bikini. Och visst hittade jag en - till ett fynd pris! $27, vilket är ungefär 155 sek. Köpte även ett linne och en strandväska i samma affär. Syrran - du skulle älska den affären. En massa coola grejer och märken (Roxy, Billabong, Rusty mfl). Kepsar, shorts, klänningar, bikinis - allt! :-) När jag kom tillbaka så la jag och Emelie oss vid poolen. Det stektes och badades! Vi kollade även på en Donut Competition som UniResort anordnat. Vet inte vad jag skall tycka. Kändes lite som en flopp. När vi var klara vid poolen gjorde vi lite mat och efter det har jag pluggat lite... Har läxa tills imorgon ;-)

För en liten stund sedan läste jag ett brev som syrran gav mig precis innan jag åkte (fick inte öppna det förrens efter 4 veckor). Inte ett öga torrt. Det är så fint skrivet! LOVE!

Måste säga det att mitt telefon nr och min brevlåda saknar besök. Om ni hajar!? BLI BÄTTRE PÅ ATT ANVÄNDA DET/DEN! Ring gärna eller skicka sms. Man kan också skicka parfymerade brev!!!

xoxo

1 kommentar:

Carolina sa...

Var är bilden på bikini fyndet... det undrar VERKLIGEN jag! Hajar du?:) Puss