tisdag 17 februari 2009

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Mitt betyg i Maintain Financial Records blev PM. Med svenska mått mätt så är det VG. Och jag som var rädd att jag inte skulle klara kursen.. Woooohoo! Det gjorde min dag.

Idag har jag vart ledig. Jag mötte upp Jossan och Betsy i stan. Först planerade vi att gå en sväng i Botanic Garden men man kan säga att det började ÖSREGNA! Så i stället blev det en kaffe på ett trevligt fik. Sen tänkte vi "hmmmm vad händer nu då!?". Vi bestämde oss för att gå till ett spelhus. Oj va skoj vi hade! Dansa, körde bil och slog på möss... haha! Efter det blev så gick vi en sväng på stan för att sedan gå hem till dem och käka middag.

Vet ni vad vi mer har gjort idag? BOKAT våran weekend till Byron Bay. Det innebär att vi har bokat rum på ett vandrarhem och bokat en bil vi skall hyra. Japp, ni läser rätt. Vi skall alltså hyra en bil som vi skall köra dit. Vänstertrafik for life. Eller? Vi åker på fredag!

xoxo

Inga kommentarer: